Utrullning!

Tjingeling sa pling!
Idag var det dags för någon jävla dum idiot korkad puckad grabb att sno en "tunika/klänning" på jobbet. Yes ni såg rätt, en kille går förbi butiken på utsidan, får syn på en GRÖN klänning precis vid utgången, och jag står precis och fyller på boxer intill. Killen går tillbaka, tar hela skiten med galjen och köret och springer genom hela centrumet. Ringer på vakterna och de kommer i promenad gång efter 5 minuter och förhör mig. Fick de tag på honom? Nej, Kom de tillbaka och talade om hur det gått? Nej!
Det gjorde mig för det första så jävla förbannad att en grabb tar en GRÖN, FUL KLÄNNING med galjen till. Saknade han galjar hemma eller? Sen gjorde det mig ännu mer förbannad när vakterna beter sig som det gör. Tänk om jag blev hotad innanför disken och de kommer lunkandes in i butiken efter 5 minuter jag tryckt på knappen och det är försent? Hej och hå!

Nej men ikväll ska jag ut och slå klackarna i taket, så jag lovar att kika efter smaskigheter och rykten *blink*. Och på det, jobb imorgon 09.15.

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0