Klubbhopp

Jahapp! nummer två i gänget hära. Nu ska vi få denna blogg i gungning. ordentligt.
Vad hände i helgen då? några rykten, några nya händelser, några blotterier? Kan ni ge er fan på att det hände!
Inga undantag hära, allt ska fram.

Så, ja jag och min vapendragare såkallade L.L som jag kallade henne i armén när vi var nere och latjade lite i irak på 50-talet var ute och snurrade i fredags. Ställe: Ambassadeur. Vad hände då? Jo vi presenterade oss som ett lesbiskt par för en indisk 40barrare och jag började skratta när någon talar om för mig att vi dejtar samma kille? Hoppsan? Vad gick snett? Hur hamnade hjärnan nere i kuken? Stureplan och åter Stureplan.
Men då kanske man ska titta runt hörnet, personen i fråga mår ju inte dåligt av någonting han inte vet om *dunder blink* men lär personen må dåligt om han visste om? The big one.

Igår: Kommer in på Cafét kl.01.00. Två timmar kvar, räknar ner? nej. Linda och jag själv kikar ut över golvet, tittar sedan på varandra med en blick som säger allt (BAREN, DRINKAR, SHOT, nu nu nu) 5 sekunder efter rullar drinkarna in. Tittar ut över dansgolvet och ser massa nakna män och kvinnor som inte kan dansa, med hux flux rörelser med armarna är dom snart nära på att peta ut ögonen ur folk. Här måste det rensas upp, ut och skakar rumpan lite och volymen höjs. Drinkar åker i golvet och någon stönar inifrån toaletten när vi går förbi? YES nu börjar natten likna något. Såhär ska det se ut.




// M

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha!

Jag brukar säga att jag är lesbisk när fulla äckliga hårlösa män raggar på mig. Funkar väl sådär 30 % av gångerna..

2009-02-10 @ 17:04:45
URL: http://chab3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0