tisdag

Hola el bloggo, här sitter man övertrött och sötsugen, jätteskönt...


Natten började med att man somnade tätt intill pojken och vaknar några timmar senare av att han, inte så sött, snarkar som en gris med TVn påslagen. Det värsta var att han inte slutade snarka trots mina karate-kungfu-armbågsslag i sidan...

Klockan ringde 06.50 och mina ögon och kropp strejkade totalt, men flitig som jag är hoppade jag i mina (snygga) kläder, åt frukost mot min hals vilja och knallade till skolan i minusgrader.

Anländer till español lektionen, får mitt prov och sedan sitter av resterande tid, inte bara jag utan alla andra, otroligt onödigt! Det visar sig sedan att jag inte behöver närvara på nästa lektion och det slutade med att jag knallade hem igen, i minusgrader...

THE RESULT: Efter en natt med få och sömnlösa timmar kom jag till skolan, som en zombie i sina värsta år, var på lektionen i cirkus en kvart för att sedan få sluta för dagen. Ännu en onödig dag... Me like!

Bjussar på en vacker bild från el sábado!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0