...

Hallå bloggen (haha herregud)

Den omtalade lördagen som vi har framför oss verkar bli en dag då jag är ganska omtalad, det känns lite som att det kommer bli en dag då jag förväntas att bli ganska full av alla er andra goa människor,
Detta är ju ganska starka bevis på att alla inte tvekar;


1, "fiffi blev utslängd från ännu en klubb, sen en bild när hon visar skrevet!" sagt av Carolina

2, "nej fiffi får fan ta å hålla sig nykter tills krogen annars får jag spasmer" sagt av Linnea

3, "meen flaaajsan, dig ska ja supa under bordet!" ännu en gång sagt av Carolina

4, "haha nej sup inte fiffi under bordet då kmr hon inte in!!!!!" sagt av Michelle


Tack tjejer för er tro till mig, ska bevisa er att ni har fel  :)

/ Felicia herseeelf!



Kommentarer
Postat av: Tess

kolla in min blogg på massa med inredningsbilder från mitt nybyggda hus. gå även in på filmklipp kategorin för ett par goda skratt :)

å tips till alla hjärtans dag present till sambon tar jag gärna emot

kram

2009-02-10 @ 23:05:42
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha =)

2009-02-11 @ 07:43:32
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0